Πολιτική παραγγελιών

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα phone.gr, προσφέρει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

1. Παραλαβή και πληρωμή τις μετρητοίς από το κατάστημα μας.

2.  Παραλαβή και πληρωμή με χρήση πιστωτικής κάρτας από το κατάστημά μας,
Δεκτές όλες οι Ελληνικές κάρτες  όλων των τραπεζών.

3. Μέσω αντικαταβολής του αντιτίμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση στον τόπο τον οποίο έχετε επιλέξει. Υπάρχει έξτρα κόστος 4€. Ωστόσο για παραγγελίες άνω των 500€ λόγο νόμου θα πρέπει να πάτε στο κατάστημα της ACS της περιοχής σας και να πληρώσετε με την κάρτα σας.

4. Κατάθεση των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό (ιδανικό για χρήστες Web Banking) :

  • OPTIMA : GR2403400280028004389027197   (ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΥ)
  • ALPHA : GR7201401020102002002010816 (ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΥ DRELE COM)
  • ΕΘΝΙΚΗ :  GR4101101810000018100280884 ( ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΥ)

  Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας εκτελείται, αφού πιστωθεί ο λογαριασμός μας.

5. Αγορά με πιστωτικές κάρτες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος phone.gr

  • μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.
  • με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Οι αποστολές μας γίνονται με την ACS Courier.

Το κόστος μεταφοράς των προϊόντων επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες, εκτός κι αν η περιοχή θεωρείται δυσπρόσιτη (σύμφωνα με την courier).

Σε περίπτωση ειδικών συνθηκών και ανωτέρας βίας (απεργίες, φυσικές καταστροφές, αργίες κλπ.) το drele.com δεν φέρει καμία ευθύνη για την καθυστέρηση παράδοσης του προϊόντος.

Το κόστος των μεταφορικών διαμορφώνεται σε

  • Ελλάδα: 4,00 € –  10,00 € – 20,00 € ανάλογα τον όγκο του προϊόντος

Σε περίπτωση αντικαταβολής η επιβάρυνση ανέρχεται στα 4.00€ για όλους τους προορισμούς.

 

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις :

  • Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας και ενώ βρίσκεστε στο “Ταμείο” μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Αδειάστε το καλάθι σας” ώστε να διαγραφούν τα είδη που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 210 6400100 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 210 6400100 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Ωστόσο ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής.
  • Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 210 6400100 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Κωδικό Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Κράτηση παραγγελίας – Παραλαβή απο το κατάστημα

Η κράτηση ισχύει μόνο για την ημέρα αιτήματος της και εάν δεν γίνει παραλαβή από το κατάστημα εντός 24 ωρών, θα διαγράφεται

Επιστροφές προϊόντων

Κάνοντας τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, είτε στην αποστολή κ.λ.π.).

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδη να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή και την αντικατάσταση.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), και θα πρέπει απαραιτήτως να έχει προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

DOA (Dead On Arrival)/DAP (Dead After Purchase)

H DRELE προστατεύει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το DRELE οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση  αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν). Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

        1. Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA / DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας DRELE, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
        2. Η εταιρεία μας DRELE, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.
        3.  Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ’αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP.   
          •  Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος
          •  Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 14 ημερών.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος μόνο εάν αυτό επιστραφεί σφραγισμένο σε άψογη κατάσταση και εντός 14 ημερών.
Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές, εκτός από την περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος και δεν ευθύνεται ο καταναλωτής.

Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται σφραγισμένα.
Η τιμή πώλησης του προϊόντος καθορίζεται την ημέρα της παραγγελίας σας.

 

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Με την επιβεβαίωση κάθε παραγγελίας ηλεκτρονικά, εννοείται ότι όλοι οι όροι γίνονται κατανοητοί πλήρως και ανεπιφύλακτα αποδεκτοί. Οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση ή μη σαφή κατανόηση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης, οι οποίοι αναφέρονται επί του παρόντος, θα πρέπει να αποσαφηνίζεται από τον αγοραστή, ζητώντας επί πλέον λεπτομέρειες εγγράφως. Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφωνίας, ο παραλήπτης υποχρεούται να το γνωστοποιήσει εγγράφως, μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή, υποδεικνυομένης της γνωστοποιήσεως με συστημένη επιστολή ή να την υποβάλει ηλεκτρονικά ζητώντας αποδεικτικό παραλαβής.
Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει άμεσα, άθικτα όλα τα εμπορεύματα και το phone.gr επιφυλάσσεται ρητά του δικαιώματός της να υπαναχωρήσει από την παρούσα πώληση αζημίως.
To phone.gr σε κάθε περίπτωση δεσμεύεται, ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας διασφαλίσει μια αξιόπιστη και συμφέρουσα αγορά από κάθε άποψη.

Το phone.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών, σύμφωνα πάντα με τις διατάξεις του Ν.2251/1994, όπως ισχύει.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ 39A ΒΑΣΕΙ ΠΟΛ. 1150

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε email με τις πληροφορίες της και με τα στοιχεία τα οποία καταχωρήσατε. Θα πρέπει να αποσταλούν τα εξής έγγραφα ηλεκτρονικά σαν απάντηση ( reply to ) στο email της παραγγελίας σας:

1) Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Φυσικού Προσώπου/Νομικού  και της Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxisnet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας

2) Αποδεικτικό ΓΕΜΗ για όσους είναι υπόχρεοι  Κ1-941οικ/2012 (ΦΕΚ Β’ 1468)

3) Εκτύπωση από το TAXISNET τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας (σε αρχείο pdf).

4)  Πρόσφατα επικυρωμένο αντίγραφο της έναρξης εργασιών της επιχείρησης (έως 30 ημερών)

  • Αν η επιχείρηση σας είναι παλαιότερης χρονολογίας δεχόμαστε πρόσφατη επικυρωμένη μεταβολή των εργασιών (έως 30 ημερών)
  • Αν έχει γίνει εγγραφή στο ΓΕΜΗ τότε μπορείτε να αποστείλετε γενικό πιστοποιητικό από το ΓΕΜΗ (έως 30 ημερών)

5) Εξουσιοδότηση του νόμιμου εκπροσώπου με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα, στη περίπτωση παραλαβής από τρίτο άτομο.

6) Επικυρωμένο αντίγραφο του εταιρικού όπου θα φαίνεται ποιος είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος.

7) Αστυνομική ταυτότητα του νόμιμου εκπρόσωπου της επιχείρησης

Στην συνέχεια το λογιστήριο της εταιρείας μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους, για την ορθότητα και διασταύρωση των στοιχείων που μας έχουν σταλεί και θα ενημερώνεστε για το τελικό ποσόν που πρέπει να καταβληθεί. Σε καμία περίπτωση να μην πραγματοποιηθεί καμία κατάθεση, πριν από την ενημέρωση του λογιστηρίου μας.

Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης. Ο χρόνος αναμονής αποστολής των εγγράφων είναι 2 εργάσιμες ημέρες, σε περίπτωση που δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση από την πλευρά του πελάτη για την αποστολή των εγγράφων τότε η παραγγελία θα ακυρώνεται ακολουθούμενη από ενημέρωση από το κατάστημα μας με email ή τηλεφωνικά.

Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Τραπεζική Κατάθεση ή Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό όπου φαίνεται σαν επιβεβαιωμένος στο taxisnet.


Με την ολοκλήρωση της πληρωμής θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ, στο οποίο αναγράφεται καθαρά ο λογαριασμός σας, καθώς επίσης και ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ του λογαριασμού σας μέσω email στο [email protected]

Η αποστολή του δέματος γίνεται μόνο στην έδρα της επιχείρησης και η παράδοση μόνο στον νόμιμο εκπρόσωπο. Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα, από άτομο διαφορετικό του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης, είναι απαραίτητη η αποστολή εξουσιοδότησης με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα.

Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε ο ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο.

Τα προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 39α (Ν.2859/2000) θα τιμολογούνται κανονικά με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις.

Σε περίπτωση που η πληρωμή δεν γίνει εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα σας ενημερώσουμε, ή τα παραπάνω έγγραφα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις , η παραγγελία θα ακυρώνεται κατόπιν συνεννοήσεως και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.

Εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο την ημέρα παραλαβής των σωστών εγγράφων, θα σας αποσταλεί εντός 1 έως 3 ημερών, διαφορετικά θα σας ενημερώσουμε την ημερομηνία άφιξης νέας παραλαβής. Η τιμή θα παραμένει η ίδια με την αρχική παραγγελία ασχέτως αυξομείωσης στην ιστοσελίδα μας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Παραγγελίες που αφορούν επιτηδευματίες με κύρια ή δευτερεύουσα Δραστηριότητα πώληση κινητής τηλεφωνίας δεν θα εκτελούνται.

* Οι παραγγελίες που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις ( είτε δεν έχουν επισυνάπτει τα απαραίτητα έγγραφα, είτε έχουν άλλο τρόπο εξόφλησης εκτός εμβάσματος από τον επιβεβαιωμένο λογαριασμό τραπέζης  ) θα θεωρούνται παραγγελίες με 24% ΦΠΑ και δεν θα τροποποιούνται εκ των υστέρων .

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών, το κατάστημά μας χρησιμοποιεί τεχνολογία γνωστή ως πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL 256-bit (Secure Sockets Layer) με πιστοποίηση από την εταιρεία thawte η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών. Με αυτή την τεχνολογία, οι πληροφορίες που καταχωρούνται μέσα από την ιστοσελίδα μας κρυπτογραφούνται και ελέγχονται για την αυθεντικότητά τους, πριν αποσταλούν μέσω της (SSL) σύνδεσης στο internet.

Με τον τρόπο αυτό το κατάστημά μας δεσμεύεται όσον αφορά στην εξασφάλιση της ασφάλειας των δεδομένων που συλλέγει σχετικά με τους χρήστες της ιστοσελίδας του. Τα δεδομένα των χρηστών προστατεύονται από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση.